Support og Kontakt
Læs her hvordan får du hjælp og hvordan du kontakter Juelsminde Antenneforenings kontor, hvis du har spørgsmål til din regning eller lignende.
Kontaktpunkter
Juelsminde Antenneforening trækker på de services, som vores underleverandører yder i forhold de aftaler, som de har indgået med foreningen. Nedenstående retningslinjer kan følges – men hvis man er i tvivl, så kan kontoret altid kontaktes. Kontoret vil i så fald hjælpe medlemmerne videre i den rigtige retning.
TV
Fejlmelding
Problemer med at modtage TV-kanaler eller mangel på signal.
Kontakt
Dansk Kabel TV- tlf. 76 42 88 00
Internet
Fejlmeldning
Hvis du har problemer med fx internettet, web-hotel, jafnet-email, router eller lignende.
Kontakt
YouSee – tlf. 70 70 40 40
https://booking.rn.dk/MineAftaler
Administration
Kontaktårsag
Spørgsmål til regning, kontingent, nye tilslutninger, ejerskifte eller pakkeskift.
Kontakt
Juelsminde Antenneforening – tlf. 75 69 3-4-5-6
https://booking.rm.dk/MineAftaler
Udvidet kontaktinformation
Juelsminde Antenneforenings kontor ligger på samme adresse, som Juelsminde Vandværks administration. Herunder kan du kontakte administrationen direkte og se mere information.
Kontakt foreningen
Mere information
Alle forespørgsler og henvendelser vedrørende tilslutning, kontingentbetaling, ejerskifte, pakkeskift, m.v. kan rettes til nedenstående.
Adresse
Juelsminde Antenneforening
Tofteskovvej 12E
7130 Juelsminde
Telefon
75 69 3-4-5-6
Åbningstider på kontoret
Mandag-fredag fra kl. 10.00 til kl. 14.00.
Email-adresse
[email protected]